vineri, 31 octombrie 2008

Focul viu - Aduceri aminte


Focul viu - Aduceri aminte

Şi o alta înregistrare a acestei piese (multumesc, Oana!):


Oana Cotu cu Sorin Talos - Aduceri aminte

Sper să vă placă şi vouă!

Bunicul spunea că pe raze
Putem sa urcăm pân' la cer
Tu mori într-o mască de gaze
Eu mor într-un vechi submarin

Şi când ne rugam să mai ningă
De sănii făceam mereu rost
Tu mori sub beton de-adăpost
Eu mor într-o strâmbă carlingă

Refren:
În numele cui ne urâm?
În numele cui ne-omorâm?
Eu vreau pace, tu vrei pace,
El vrea pace, Ea vrea pace,
Noi vrem pace, voi vreţi pace
Însă pacea nu se face...
Nu se face cu război...
Ci cu oamenii din noi..

Ţin minte aveam şi-o bunică
Ziua torcea în pridvor
Tu tremuri pe-o mină de frică
Eu tremur şi vreau să te-omor

Iubeai nebuneşte o fată
Ceva mă rugai să-i compun
Tu mori într-un lagăr nebun
Eu mor pe o sarmă ghimpată

Refren...

Ţin minte plecarea din zori
În urmă lăsasem cătunul
Tu tragi dinspre mare cu tunul
Eu trag nuclear dintre nori...

Acum c-am visat rând pe rând
Destul cu aduceri aminte
Tu eşti o cenuşă fierbinte
Eu sunt o cenuşă zburând...

Refren...


2 comentarii:

Anonim spunea...

Am scris aici cateva versuri ce-mi inundau simturile acum cativa ani...
Poemul se intituleaza ''Tristetea Fericirii''


Tristetea Fericirii

Te-ai inspirat din singuratate,
Micutul strop te-a udat
Fericire. Umanitate
Zambesti in locul plin de cercuri;
Micut strop de umanitate.
Viata nascuta in vorbe,
Prea multe seminte de singuratate.
Tristetea Fericirii tale,
Strivita si sadita
Din neghina mama;
Ratacirea persoanei tale,
Cauta limita pozitiva luminii.
Arbusti strapunsi,
Se vaita si-nchid ochii;
Firicel de sange,
Cauta iesirea din launtricul obscur.

Anonim spunea...

hmmm... daca vrei sa asculti si varianta originala, asa cum a fost ea compusa de Sorin, o gasesti aici... (asta e o inregistrare recenta si foarte proasta, dar sper sa iti placa)

http://www.trilulilu.ro/umbrutza/ec8add1861b5dd