vineri, 5 februarie 2010

Adrian Păunescu - Lemn de foc


Umbra - Lemn de foc

Şi va veni o vreme, când toate se vor spune
Şi ce-i banalitate, va deveni minune,
Şi va urca iubirea la rangul ei cel mare
Şi am să vin la tine, să cad de pe picioare.

Şi ca să-mi fie bine, eu cred ca e mai lesne
Să fiu copac în lume, să port pământ pe glezne
Şi încă de cu toamnă, de toamna ce-o să vină
Să pot intra sub iarbă, să capăt rădăcină...

Şi când se lasă noaptea pe noi ca o arsură
Cu florile nebune, să te sărut pe gură...
Tu însuţi mă vei pune pe foc, cum se cuvine,
Dar când voi arde-n sobă, voi fi din nou cu tine.

Şi n-ai să ştii probabil,
Prin crivăţul de sânge,
De ce se uită focul
În ochii tăi.. şi plânge...


3 comentarii:

Anonim spunea...

Iti multumesc frumos ca simti muzica mea si o arati si altora!
Lipseste o strofa... :) din arhiva personala, asadar, iti trimit versurile complete.

Lemn de foc

Si va veni o clipa, cand toate se vor spune
Si ce-i banalitate va deveni minune
Si va urca iubirea la rangul ei cel mare
Si am sa vin la tine sa-mi cada pe picioare.

Si ca sa-mi fie bine, eu cred ca mi-e mai lesne
Sa fiu copac in lume, sa port pamant pe glezne
Si inca de cu toamna din toamna ce-o sa vina
Sa pot intra sub iarba sa-mi capat radacina.

Si cand se-nchide noaptea pe noi ca o arsura
Cu florile nebune sa te sarut pe gura
Pe urma celelalte ce vor urma fireste
Vor pedepsi pe-acela ce astazi te iubeste.

Si tu nedumerita de taine nepatrunse
Sa te trezesti deodata ca te-nfasori in frunze
Tu insati ma vei pune pe foc cum se cuvine
Dar cand voi arde-n soba voi fi din nou cu tine.

Si n-ai sa stii probabil
Prin crivatul de sange
De ce se uita focul
In ochii tai si plange.

Unknown spunea...

:-) Multumesc mult pentru completare, Oana! Daca poti, scrie-mi, te rog, si acordurile la piesa, ca e superba si as vrea sa o invat si eu... O:-)

Anonim spunea...

mi la Re7 Sol
mi la Re Si7

refren:

Sol mi Do Re
Sol mi Si7 mi

Cu drag! :)